На всі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, діє гарантія від сервісного центру HDphone. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "HDphone - мережа мобільних телефонів". Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві.
Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вИКОРИСТАнні:
УВАГА: при поверненні активованої техніки Apple - магазин може стягувати 10% від вартості гаджету. Під активацією мається на увазі виконання будь-якої із наступних дій:
Активація пристроїв Apple веде за собою запуск відліку дії гарантійного терміну. Дана інформація перевіряється на сайті Apple по серійному номеру пристрою.
Наш інтернет-магазин займається реалізацією виключно нового товару. У ряді випадків ми можемо виставити на продаж техніку б/в (до таких відноситься і активований гаджет), про що обов'язково попереджуємо клієнтів і доповнюємо відповідний опис на сторінці товару.
Обміну та поверненню не підлягають аксесуари, а також встановлене програмне забезпечення.
Умови обміну / повернення товару по Україні:
При обміні/поверненні товару, покупець відправляє посилку без післяплати на дані нашого представника. Кур'єр не перевіряє технічний стан і комплектацію товару. Після перевірки відділом гарантійного обслуговування проводиться обмін/повернення. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку.
Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити від 14 до 45 робочих днів, без урахування часу транспортування. Витрати, пов'язані з доставкою товару в ремонт, бере на себе покупець.
При купівлі нового пристрою Apple Ви отримуєте гарантію від виробника - 12 місяців і супровідну гарантію від магазину на 3 місяці.
Це має на увазі наступне:
- з моменту активації нового пристрою починається офіційна гарантія від Apple - 12 місяців, при якій будь-який авторизований сервіс, в разі виникнення несправності, готовий відновити / обміняти Ваш гаджет, в залежності від типу поломки.
Так як авторизовані сервіси Apple поки не представлені в Україні, найближчі сервіси знаходяться в Польщі. Гарантія нашого магазину полягає в зобов'язаннях по супроводу та оплаті відправки пристрою в авторизований сервіс і назад.
У разі виявлення дефектів протягом гарантійного терміну від магазину - ми покриваємо всі витрати, пов'язані з відправкою. Після закінчення гарантійних термінів від магазину, але діючої гарантії від виробника - витрати на відправку лягають на клієнта.
Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:
Знайшли помилку на сайті?
Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter
Дякуємо за допомогу
Дякую!
Ваш коментар вiдправлено!