Каталог товарів
Вернуться

Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 1А

ЖК San Siti, заїзд з вулиці Соборна
Замовлення за телефоном:
РОЗКЛАД РОБОТИ Call-центру:
Пн-Пт з 10:00 до 19:00
Сб з 10:00 до 17:00. Нд - вихідний
Адреса магазину

Київська обл., с. Петропавлівська Борщагівка, вул. Черкаська, 1А

ЖК San Siti, заїзд з вулиці Соборна
Ваш кошик
Очистити кошик
{{item.title}}:
Ваш кошик порожній!
Каталог товарів
Вернуться
Гарантія
Гарантія
Гарантія

На всі товари, представлені в нашому інтернет-магазині, діє гарантія від сервісного центру HDphone. Підтвердженням гарантійних зобов'язань служить гарантійний талон "HDphone - мережа мобільних телефонів". Перевірка комплектності та відсутність дефектів у виробі здійснюється при передачі товару покупцеві.

Обмін/повернення товару
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів з дня покупки.

Будь ласка, зверніть увагу - обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вИКОРИСТАнні:

  • присутні всі документи на товар (гарантійний талон і товарний чек, що підтверджують покупку);
  • товарний вигляд збережений - тобто залишилися всі ярлики, упаковка, наклейки та інше приладдя товару в незмінному вигляді;
  • товар не використовувався, з телефону не було здійснено дзвінків (крім першого тестового дзвінка) і деяких інших дій (тестового фотографування, SMS і т.д.).

УВАГА:  при поверненні активованої техніки Apple  - магазин може стягувати 10% від вартості гаджету.  Під активацією мається на увазі виконання будь-якої із наступних дій:

  • втановлення SIM-карт в пристрій і його вмикання
  • вибір мови і країни
  • підключення до мережі Wi-Fi з виходом в інтернет

Активація пристроїв Apple веде за собою запуск відліку дії гарантійного терміну. Дана інформація перевіряється на сайті Apple по серійному номеру пристрою.

Наш інтернет-магазин займається реалізацією виключно нового товару. У ряді випадків ми можемо виставити на продаж техніку б/в (до таких відноситься і активований гаджет), про що обов'язково попереджуємо клієнтів і доповнюємо відповідний опис на сторінці товару.

Обміну та поверненню не підлягають аксесуари, а також встановлене програмне забезпечення.

Умови обміну / повернення товару по Україні:

При обміні/поверненні товару, покупець відправляє посилку без післяплати на дані нашого представника. Кур'єр не перевіряє технічний стан і комплектацію товару. Після перевірки відділом гарантійного обслуговування проводиться обмін/повернення. Повернення грошових коштів здійснюється на банківську картку.

Гарантійний ремонт товару
Гарантійний ремонт товару

Термін гарантійного ремонту, в залежності від його складності, може становити від 14 до 45 робочих днів, без урахування часу транспортування. Витрати, пов'язані з доставкою товару в ремонт, бере на себе покупець.

Гарантійний ремонт техніки Apple

При купівлі нового пристрою Apple Ви отримуєте гарантію від виробника - 12 місяців і супровідну гарантію від магазину на 3 місяці.

Це має на увазі наступне:

- з моменту активації нового пристрою починається офіційна гарантія від Apple - 12 місяців, при якій будь-який авторизований сервіс, в разі виникнення несправності, готовий відновити / обміняти Ваш гаджет, в залежності від типу поломки.

Так як авторизовані сервіси Apple поки не представлені в Україні, найближчі сервіси знаходяться в Польщі. Гарантія нашого магазину полягає в зобов'язаннях по супроводу та оплаті відправки пристрою в авторизований сервіс і назад.

У разі виявлення дефектів протягом гарантійного терміну від магазину - ми покриваємо всі витрати, пов'язані з відправкою. Після закінчення гарантійних термінів від магазину, але діючої гарантії від виробника - витрати на відправку лягають на клієнта.

Гарантійні зобов'язання
Відповідно до «Закону про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право обміняти або повернути придбаний у нас товар протягом перших 14 днів з дня покупки.

Сервісний центр може відмовити в гарантійному ремонті в разі:

  • порушення цілісності гарантійних пломб;
  • наявності механічних пошкоджень (вм'ятини, сколи, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, деформація або переломи контактних ніжок, кронштейнів і т.д.);
  • порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  • несанкціонованого відкриття корпусу, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій і компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  • внесені зміни в програмне забезпечення пристрою (встановлені root-права, розблокований завантажувач bootloader);
  • встановлено додаткове програмне забезпечення невідомого походження замість заводської прошивки;
  • вихід з ладу пристрою внаслідок встановлення або перевстановлення програмного забезпечення;
  • якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути зчитаний.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження (дефекти, заподіяні клієнтом);
  • пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  • видалення або перевстановлення встановленої операційної системи;
  • пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічне пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням в мережі;
  • пошкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані внесенням змін до програмного забезпечення пристрою;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Знайшли помилку на сайті?

Виділіть її мишкою та натисніть Сtrl + Enter

Дякуємо за допомогу